torsdag den 11. januar 2018

Hvor går du hen??

Når du ligger ned... har nået bunden...
Hvor går du så hen??

Vi ved slet ikke hvor vi skal gå hen... vi er vildfarne mennesker, opstået af situationer i os eller omkring os med eller uden egen vilje hertil...

Hvor går vi hen???

Vi går ind i os selv, vi vrider os i smerte, sorger, vrede, frustrationer og tankerne slår sig ned som om de har betalt for det i dyre domme....

En som jeg, isolerer mig.... jeg graver mig ind i mig selv og græder at hjertet mens tankerne vælter ud og rundt og ind i mit lille hoved som slet ikke kan rumme alt dette....

Jeg kommer til at handle på mine tanker som bliver en overreaktion og en ting jeg kommer til at fortryde så inderligt efterfølgende...

Hvor går jeg hen????

Jeg tror ikke jeg har et sted jeg kan gå hen... jeg får nemlig tanker om at jeg er mindre værd end alle andre og at alle andre derved også forlader mig fordi mit værd er ubetydeligt for dem.... Alt sammen tanker der kaster sig over mig og mit hoved skriger af smerte... kroppen gør ondt...

MEN, pludselig opdager jeg at jeg er kommet hjemmefra.... ikke gået hjemmefra som i ordet betydning, men jeg har overladt mine tanker til at blive min opfattelse af min virkelighed..

Det er FALSK altsammen... det er kun tanker.... tanker der får den ene tanke afløst af den næste kun for til sidst at hive vejret ud af mig og mit legeme.... i rystelse, kulde og udmattelse...

Det er FALSK.... det er kun TANKER...

OG DER ER KUN DIG TIL AT STOPPE DEM!!!!

Hvordan??

Jeg sætter mig. Slukker alt omkring mig.
Trækker vejret bevidst ind og ud med lange ophold.... så jeg holder luften inde i mindst 5 sekunder og slipper luften i et slip. Lader lungerne være tomme i mindst 5 sekunder.... for igen at trække vejret ind og gentage... holder min bevidsthed på vejrtrækningen.... igen, igen og igen.....

Langsom mærker jeg en afslappethed brede sig..... mens jeg fortsætter denne måde at trække vejret på. HVER gang der kommer en tanke... skyder jeg den væk med... ER DET SANDT??

Det er FALSK... din hjerne vil så gerne snørre dig..... det er dit EGO der elsker at være på banen for dig... fordi dit EGO styrer dig ud i HVEM der skyld i du har det sådan... HVEM der har gjort ditten og datten for kun at gøre endnu mere ondt på og i dig....

STOP og husk din vejrtrækning igen, igen og igen.....

Hver gang du mærker at dine følelser kører af med dig så vid at det er tankerne, dit EGO der sår dig, holder dig nede.... driller dig... forpurrer alle gode resultater for dig.... og her er der kun DIG til at stoppe det... ingen andre kan gøre det for dig... INGEN!!!

Så det er HER du skal gå hen... du kan ihvert fald prøve det.... måske virker det også på dig...

Så kan love dig at du hurtigere får det bedre i dit hoved, bedre med dine tanker og bedre i dit LIV, for du er det hele VÆRD..

Du er helt PERFEKT.... også selvom du er trist, ked, i sorg eller vred.....

Alle vores følelser udspringer af vores tanker og vi kan godt lære at styre vores tanker....
DET ER KUN OS SELV DER KAN DET!!!

Så træk vejret ind... hold det.... pust ud... vær tom.... træk vejret ind... hold det..... slip det... vær tom.... hold det.... osv....

Når du har prøvet dette flere gange kan du udvide det ved at sige højt SO på engelsk og det er ikke en gris jeg taler om... HUM på din udånding... altså SO HUM.... betyder SÅ TAKNEMLIG....

Er du kommet hjemmefra... så gå hjem igen... efter lidt øvelse kan du gøre det lynhurtigt bare ved at være bevidst om dine tanker og du kan begynde at undersøge i hvilke situationer de her ting opstå og så finder du en måde at gøre det anderledes så dine tanker ikke får frit løb, men arbejder på at give dit liv endnu mere succes...

Rigtig god fornøjelse til...

JEG benytter mig ofte af denne teknik og den HJÆLPER mig... og da jeg jo bare er et menneske, som dig... så kan det måske også hjælpe dig.... smiler

Ingen kommentarer:

Send en kommentar