onsdag den 14. juni 2017

Når det hjælper at sige det HØJT

I en tid hvor jeg føler tristhed... så glæde... så tristhed.. igen og igen.. hvor lysten kommer og går hele tiden i alt jeg har planer om at foretage mig.
For mig er det blevet vigtigt at være tro mod mit inderste og gennem mit eget liv har jeg måtte erkende at jeg aldrig lyttede til mig....
Det gør så at hver gang jeg får for meget om ørerne bliver jeg drænet i en sådan grad at jeg mister min energi fuldstændigt.
Dette gør mig ked og trist.... men jeg er klar over HVORFOR..

OG det dette HVORFOR, der giver mig mulighed for at gøre noget andet.

Så jeg trækker gerne stikket en uges tid....

Så sover jeg længe, spiser noget sundere.... og er stille med mig selv.

Jeg har valgt at være ærlig og at sige de her ting højt, også til mine venner og familie.... engang rynkede de på panden, men nu er det helt legalt når jeg aflyser...

DETTE giver fred og ro i mit indre og jeg føler samtidig accept af mig selv og mit sind, som kan være svært at forstå....  Så når de mennesker omkring mig accepterer mig for den jeg er... kommer jeg hurtigere gennem denne tid af sorg, tristhed og glæde der roder forvildet rundt og skaber afmagt hos mig.

Det er i vores accept af os selv og accepten fra andre vi hurtigere finder fodfæste igen...

At kæmpe alene er svært... at kæmpe med at skjule det også er mega svært....

SÅ sig det HØJT... Jeg har lige trukket stikket...... smiler

Altid med kærlighed herfra mig til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar