mandag den 14. november 2016

FORSKELLEN...

Er slet ikke til at tage fejl af....
UNDERVUDER aldrig dine tanker om hverken dig selv eller dit liv.... ALDRIG..

Uanset HVAD du TROR på om du overhovedet TROR på noget så kan du ved enkelte små sætninger skabe SÅ meget mere positivt i liv.... Du skal bare prøve det....

Forskellen på din dag når den starter kan blive så fuldstændig en modsætning til det du plejer at opleve.... kun ved at sige...

Godmorgen, kære Engle.... Jeg er så taknemlig for alt jeg har og jeg glæder mig til at se alt hvad der kommer til mig idag. Tak fordi I er her...

Bare ORDENE... som du kan sige højt for dig selv eller bare inde i dit hoved hvis du tænker at de andre i rummet ikke skal høre dig.... de ord vil skabe forbedringer som ringe i vendet....

Dit inderste vil have det SÅ meget bedre når du står ud over sengekanten.....
Hele dit inderste vil rykke din dag til det bedste mulige lige nu.....
Selv din morgenmad (frugt) vil smage bedre.... du vil nye det mere... og din tid, ej at forglemme, vil du få mere af.....

Pjat vil du nok sige... PRØV DET vil jeg sige....

HVIS du er en ad DEM der har virkelig mange ting kørerne i hovedet af alt hvad du skal nå, alt hvad du skal gøre og alt hvad du skal sørge for og at du aldrig syntes du har bare 10 minutter til dig selv til at lade dine egne batterier op...
Så er det her en øvelse af de helt små ting som skaber ringe i vandet for dig og dit tankemylder...

Hver gang du går på trapper.... tæl!! 1, 2, 3, 4, osv...
Hver gang du går på gaden og du kommer til at opdage du TÆNKER for meget... TÆL skridt..... 1, 2, 3, osv.....

Bare de her små bitte STOP, for det er det det bliver i tankerækkerne... det bliver FRED og RO bare for et øjeblik... så er det den fred der skal til for at komme videre og snart kunne se hvor tiden er til DIG....

Vi TAGER nemlig tiden fra os selv.... og når vi gør det, gør vi intet godt for os selv....

Start med at tælle hver gang du opdager at du tænker for meget......

Når du tæller og bliver obs på hvad det giver dig af fred og ro... finder du ud af at dine skuldre begynder at falde ned på plads samtidig med at du tæller...

Skriv bare en kommentar hvis du har lyst.... smiler

Med lys og kærlighed til dig fra mig

Käthe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar